کومیتە ستوکهۆلم حزب حیات ازاد کوردستان (پژاک) از فراخوان تظاهرات روز شنبە ٢ سپتمبر٢٠١٧ در دفاع از مبارزات کارگری و زندانیان سیاسی در ایران حمایت و در آن شرکت میکند.

کومیتە ستوکهۆلم حزب حیات ازاد کوردستان (پژاک) از فراخوان تظاهرات روز شنبە ٢ سپتمبر٢٠١٧ در دفاع از مبارزات کارگری و زندانیان سیاسی در ایران حمایت و در آن شرکت میکند.

رفقا و دوستان مبارز!
همچنانکە در فراخوان کمپین دفاع از مبارزات کارگری در ایران آمدە است، سرکوب و فشار روی فعالین جنبش کارگری مدام در حال افزایش است. دستگیری کارگران و فعالین اجتماعی اوج جدیدی به‌خود گرفته است. بخشی از زندانیان سیاسی و کارگران زندانی در زندان رجائی شهر در اعتصاب غذا به سر می‌برند. به دلیل اتهامات واهی دادستانی رژیم و بازگرداندن رضا شهابی به زندان، این فعال کارگری از ۱۸ مرداد در اعتصاب غذا به‌سر می‌برد… صدها زندانی سیاسی از جمله؛ آتنا دائمی، آرش صادقی، گلرخ ابراهیمی، نرگس محمدی و زینب جلالیان و… به «جرم» فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی در زندان به‌سر می‌برند. برای آزادی بی‌قید و شرط همه کارگران زندانی و زندانیان سیاسی و لغو هر گونه شکنجه و اعدام و تأمین آزادی‌های بی‌قید و شرط بیان، قلم و اجتماعات از جمله حق ایجاد تشکل باید مبارزه کرد.
ما همە مبارزان راه آزادی را فرا میخوانیم کە در این تظاهرات شرکت و صدای اعتراض خود را بر علیە سیاستهای ضد مردمی رژیم جمهوری اسلامی بلند کنند و حمایت خود را از خواستەهای کارگران و زندانیان سیاسی دربند اعلام دارند.

کومیتە ستوکهۆلم حزب حیات ازاد کوردستان (پژاک) ٢٠١٧/٨/٣٠

زمان: دوم سپتامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۶
مکان: سرگل توریت‌(قسمت بالا، مقابل بوک هندل)
————————————————————————————————-
بۆ تێکۆشەران و وڵاتپارێزان!

بە درێژایی ئەم چەند ساڵە، گوشارەکان بەردەوام لەسەر گەل، کرێکاران، زەحمەتکێشان و هەروەها زیندانیانی سیاسی ڕووی لە زیادبوون کردووە.
ئه‌وه‌ ماوه‌ی مانگێکە كه له‌‌ زیندانی ڕه‌جایی شاری كه‌ره‌ج هه‌ژمارێك له‌ به‌ندكراوانی سیاسی كورد و ئیرانی به‌ نیشانه‌ی زه‌خت و زۆریه‌كانی كاربه‌ده‌ستانی زیندان ده‌ستیان به‌ مانگرتن له‌ خواردن كردووه. بۆ کەس شاراوە نیە ئامانج لەو زەخت و پێشێلکاریانە، بێ ئیرادە کردنی گەل و تێکۆشەرانە. رێژیم شەڕێکی تایبەت دژی خۆڕاگری و ئیرادەی ئازادی بەندکراوانی سیاسی بەڕێوە دەبات.
کۆمیتەی پژاک لە ستۆکهۆڵم داوا لە هەموو وڵاتپارێزان دەکات کە بۆ پشتیوانی لە داخوازییە رەواکانی زیندانیانی سیاسی و لە دژی سیاسەتی دژە مرۆانەی رێژیمی ئیسڵامی ئێران لە خۆپیشاندانی رۆژی ٢ سیپتامبری ٢٠١٧ لە ستۆکهۆم چالاکانە بەشداری بکەن.

کۆمیتەی ستۆکهۆڵمی پارتی ژیانی ئازادی کوردستان-پژاک ٢٠١٧/٨/٣٠

کات: شەممە ٢ مانگی سێپتامبری ٢٠١٧
شوێن: سێرگل تۆرگ، سەرەوە لای کتێب فرۆشی

Related posts